Kıızm 2 gün sonra 6 aylık olucak sadece mama ile beslenen bir bebek ve reflüsü oldugu için evolvia ar kollunıyoruz aklıma takılan bir soru var mama alıcam ve 2 numara mı almam gerekiyor yoksa ar ye devam mı etmeliyim doktorla konuşamıyorum devlet hastanesinde oldugu için baglamıyorlar sizce ne yapmalıyım kafam cok karışık