Gokce1504 Kızlar buzluktan sütü çıkardım ısıttım 50 cc kadar kaldı. Dışarda ne kadar durabilir ya da hemen dökmem mi gerekir? Tekrar ısıtıp versem?
Birceninannesi Gokce1504 buzluktan çıkartıp ısıttıktan sonra 3 saat oda sıcaklığında bekleyebilir. 2. Kez ısıtma tavsiye edilmiyo
Begooo Gokce1504 anne sütünü direkt ateşte ısıtamazsınız sıcak suyun içine biberondayken koyup ısıtabikirsiniz. Buzluktan çıkarıp buzdolabında çözündürdükten sonra. İçmediği de çöp oluyot maalesef
Daisygirll Eğer anne sütüyse ısıtamazsınız benmari yöntemiyle ya da oda sıcaklığına geldiğinde içirirsiniz dışarda 3 saat buz dolabında 3 gün buzlukta 3 ay ömrü var