Deletedmom_21 Benim gibi olan var mi canım hicbir sey yemek istemiyor surekli sulu seyler istiyor canim bu böyle gider mi ya 😔
Fenty Deletedmom_21 Benimde canım hep frozen istiyor ekşili olandan ama içemiyorum bir yerlerim şişecek diye korkuyorum. 🤦♀️
aslanuraz Deletedmom_21 Ay darısı başıma. 10 aylik bebeğim asla iştahım azalmıyor. 🙃 sutunuzu etkileyebilir dr gorunmenizde ayda var.
limonlukarpuzzz Deletedmom_21 kaç gün oldu doğum yapali ? Benim 1 ay oldu yemek gorunce kusasim geliyordu sürekli sulu şeyler içiyordum.
Deterjanhanim Deletedmom_21 ilk zamanlar benimde öyle aşırı istahsizdim sonradan düzeldi tabi ama zorla da olsa biseyler yiyin sütünüz azalmasin
limonlukarpuzzz Deletedmom_21 geçici bir dönem insallah cabuk atlatirsiniz.. Yemeye zorlayin kendinizi..
mnkbbgm Deletedmom_21 5 ay oldu iştah falan tamamen bitti biri yemek demese su dahi aklıma gelmiyor aç olduğumu hissedemiyirum