Kesinlikle prematüre alma ☺️ İnsan büyük olmasın diyor alayım öyle giysin tam olsun diyor ama senin bebeklerinin kilosu iyi zaten çabuk toparlarlar , benim bebeğim 2 kilo çıktı küvezden 3 takım prametüre kıyafeti almıştım şuan 2450 ama artık küçük geliyor ve 2-3 sefer giydi