Bebelac Gold AR kullanıyorum gazını arada kendi çıkarıyor bazen de kabızlık mı bilmiyorum ama 2-3 güne bir tuvaletini yapıyor kusması yoktu ama eczacıya gaz yapmayan mama dedik bize bu mamayı tavsiye etmişti mama veya anne sütü fazla gelince illaki kusuyor kendini kastığı zamanlar