Kızlar bugün sabah ani bir kararla (uzun zamandır üzerinde düşünüyordum) bezi bırakmayı denemeye karar verdim. Yaklaşık 7-8 aydır tuvalete gidiyoruz ara ara ama. Çişi geldiği zaman “anne bibi” diyor. Bugün 2 çiş kaçırdık. 1 kaka 1 çiş yakaladık 🤣 bilgisayar oyunu gibi. Bakalım tamamlayabilecek miyiz 🤷♀️ Önerileriniz varsa talibim. Bu Arada evdeki bütün halıları dün yıkamaya verdim evde halı olmaması da işime geldi