Bozzzzy herkesin yapısı toleransı farklı, arka arkaya olmadıkları zaman yani yaş farkı olunca zaten arkadaş gibi olamıyorlar, ilgi alnları oyunları farklı oluyor, araları çok yakın olunca, anne için çok yıpratıcı oluyor🥴 kolik vs bir huzursuzluğu da varsa ikinci bebeğin, ilk çocuk anne ilgisine çok ihtiyacı varken bu sefer mahrum kalıyor, kardeşini kıskanıyor vs, mesela biz 4 kardeşiz evet hayatım boyunca hiç yalnız olmadım 🤗ben 3. yüm, benden 14 ay küçük kızkardeşim var yani oyun arkadaşımla birlikte büyüdüm, ama ben daha bebekken annemin 4 çocuğu ve ilgilenmesi gereken kucağını dolduran bir bebeği vardı🤱🏻, herkes benim için der çok içine kapanıkmışım 🙇🏻♀️ben buna bağlıyorum, annemin elinde değildi yardımcısı vs yoktu hazır bez yoktu bezler elde yıkanırken çamaşır makineleri merdaneliydi, düşünün, annemin zamanının çoğu mecburen ev işlerine gidiyordu😢, ben annemin benimle oynadığını ve çok küçükken sarıldığını bile hatırlamam, çünkü sürekli bitmeyen ev işi vardı, kıyafetlerimize kadar örüp dikerdi. Kısaca çok çocuk annenin çocuğuna ilgisinden çalıyor mecburen, kardeş de anne ilgisi sevgisinin yerini dolduramıyor, kimse bununla ilgili konuşmuyor mesela 😉 Ben annemin en azından iki çocuğundan biri olmak isterdim😂. Bir de küçük kızlrdeşim çok huysuzdu dakkada bir kavga ederdik 🙈😂 en büyüğümüz ablamla aramız 6 yaştı ve hiç oyanayamazdık o da bizden kurtulmak isterdi odasını ve eşyalarını karıştırdığımız için 😂 abim mutsuzdu keşke erkek kardeşim olsaydı diye, futbol performansımızı beğenmezdi ⛹🏻Kısaca çocuğa sorarsan isteği bitmez, arka arkaya yapsan ilk çocuk mutsuz olabilir, yaş farkı çok olsa oyun arkadaşı olamazlar, bir kız bir erkek olsa, kendi cinsiyetinden isteyebilir. Bence sizin psikolojiniz maddi durumunuz kaldırıyorsa çok ileride yalnız kalmasın diye düşünüyorsanız yapın, ama kardeşinden nefret eden yüzünü bile görmek istemeyenler de var 🤷🏻♀️