Kiziveannesii Kızlar kızım 1 ay sonra 1 yaşına giricek civilden mont sipariş verdim 12-18 sizce olur mu kilosu 11 küçük mü olur yoksa 18-24 çok büyük olur diye vermedim ama şuan kararsızım
Unibabyyy Kiziveannesii küçük olabilir benm oğlum da 10 aylık 2 yaş aldım e bebekten sipariş verdim gelmedi daha yorumlarda kalıbı dar yazıyodu
Deletedmom0099 Kiziveannesii kalıbına bağlı ama bence olur. bazı montların kalıbı dar oluyo tabi ona bişey diyemem kızım 15 aylık ben 18-24 aldım lcwden, kalıbı dardı
Cgnege44 Kiziveannesii bebeklerin eşyaları çok yeni kalıyor ve eskimeden küçülüyor diye ben mont tarzı şeylerin büyük alınması taraftarıyım
Tugce40 Kiziveannesii bnm kizim persembe yasina giricek bn 12.18ay aldm lc siparis verdim henuz gelmedi ama bol olsa pek guzel durmaz heralde bu seneden sonra anca bi giydiğini seneye gyer dye düşünüyorum bn
Deletedmom5284 Kalıbına bağlı ben bi yerden almıştım küçük oldu şimdi lcwaikikiden almayı düşünüyorum deneyerek alayım
Lizbon Kiziveannesii minyon da olsa icine kalın bir sweat giyecek giydirdiginizde mont kasar rahat hareket edemez
Merve87 Kiziveannesii küçük gelebilir bende ebebekten aldım 14 aylık oğluma 3 yaş aldım oğlum biraz iri eee içine giydiği şeylerle beraber çok dar olsun istemedim sadece kollar biraz uzun geldi hem seneye de giyer mantığı ile hareket ettim
Kiziveannesii Merve87 mont son adetti 18-24 mağaza da bulursam değişim yaparım ama bulamadım diye internetten aldım zaten