2 aydır bende yaşıyorum meme reddi şimdi
mama meme gidiyoruz memeyi çok iyi çekmediği için ve sakince emmediği için açıkıyor çok ağladığı zamanda mama veriyorum biberonunu görünce çıldırıyor hemen içmek istiyor boş bile olsa ağzında olsun istiyor 😭 memeye de öyle yapsın diye uğraşıyorum ama en fazla 10dk emiyor sonra ağlamalı hoplaya zıplaya emzirmeyle geçiyor günüm şimdilik böyle gidiyoruz bakalım ya mama ile devam edicegiz yada memeyle 🤷♀️