Kizim cuma gunu tam 8 aylik oluyor ve programa gore atak haftasinda dunden beri 2.5 saatte bir uyuyan kizim gitti sirti yataga degince aglama krizlerin giren kizim geldi bu sabah uyandiktan tam 4 saat sonra zorla uyuttum var mi benim gibi olan anneler dertleselim tecrubelerimizi paylasalim🤦