Bebeğim 1 yaşında ve yürümesinde herhan farklılık yok olarak görüyoruz . Ayaklarında eğrilik falan yok çok şükür fakat diz kapaklarının üzerinde katlanma yeri var boğum olarak iki bacakta o kısımlar farklı yerlerde . Zamanında kalça çıkıklığı için raporumuz da var bakıldı ultrasonla bir sorun yoktu çok şükür. Sizlerde de oldu mu böyle bölüm yeri farklılığı bir sorun mu sizce ? Ankara da öneri bir doktor var mı düzenli de gidebileceğim hem de şimdi gösterebileceğim ??☹️