Aysima0554 İyi günler kızımda inek sütü alerjisi var neucate diye bir mama var raporlu olarak onu aldık ama çocuğum İstemiyor tadı çok kötü diye vanilya şurubu katılıyormuş ama ben bulamadım nereden bulabilirim
Nurdanalkanozkan Aysima0554 cnm bende neocate kullanıyorum ama benim oğlum içiyor ne kadarlık bebeğiniz?
bebisimbenm Aysima0554 pasta malzemesi satan yerlerde bulursun canm ama ne kadar saglikli acaba icerigine bakman lazım direj vanilya cubugu alip icine katsan olmaz mi acaba oda bayagi etkili
Sumeyyee Doktor bana pekmezle tatlandırabilirsin dedi bende bebelac kullanıyorum alerji maması ama yinede içmiyo😪
Aysima0554 Sumeyyee bizimki de almıyor napıcağımı şaşırdım bende pirinç unuyla mama yapıp içine katıyorum anane kadar etkili olur bilmiyorum
Aysima0554 Nurdanalkanozkan 7 aylık . Kesinlikle içmek istemiyor bide biberonu da tutmuyor alışkın olmadığı için nasıl vereceğimi şaşırdım
Yuliya1219 Aysima0554 merhaba benim oglumda alerjik ben internetten kahve dunyasindan aldim sorunsuz geldi. Tabi oglum surupla ya da pekmezle icmiyo sade seviyo mamayi bende tatlilarima koyuyorum bi de kahveme 😄
Yuliya1219 Aysima0554 benim oglum anne sutunu cok az aldi tadini bilmiyo hep bu mamaya alisik ondandir diye dusunuyorum. Insallah bebeginiz de yer mamasini. Uyuyunca daha kolay iciyolar uyku sersemi anlamiyolar ben oyle yapiyorum mama reddi yasadigim donem. Allah yar ve yardimciniz olsun zor biliyorum.
Fatma--- Aysima0554 bizimki de o mamayı içmedi demir tadı var mamada sanki. Similac alimentum isteyin doktordan bizimki bi onu kabul etti zorla. 60cc anca içirebiliyorum.