Merhaba gazlı ve kolik bebeğim var şu 1 haftadır kollarını geriyor kendini başını yana doğru atıyor bı anda
Bunu bı kaç kere yapıyor aniden
Gazından mi uykusundan mi
Reflü mu var bilmiyorum.
Nöroloji Dr götürdüm
2 kere eeg cekildi Muayane oldu çok şükür temiz ama bu irkilir gibi hareketi refleks mi bilerek mi yapıyor çözemedim
Bebeği yapan varmı
Bı anda kollarını gerip solucan gibi kivriliyor irkilir gibi
Birde bu sira elleri ile yüzünü ovusturuyor devamlı uyanmaya çalışırken uyuyacagi sıra huysuz
Diş mi çıkaracak acaba