Eysar en fazla bugün öğlene kadar sürer sonra çıkmaz yeni yerlerinde. Döküntü aslında iyileşme belirtisi demişti doktor bana. Virüsle savaş bitince tepki olarak döküntü çıkıyor. Zaten döküntüden sonra ateşi de yükselmez bir daha korkmayın geçmiş olsun