Sucukluyumurta11 Bebegim 8 aylık,1 yaşında gibi 2. Çocugu düşünüyorum neye güveniyorum,bu cesaret nerden geldi onu da bilmiyorum😀 ama beraber büyüsünler istiyorum tıpkı ben ve kardeşlerim gibi. (O sezeryan acıları,gazlı uykusuz günler çabuk unutuluyormuş demekki)😌
iki_tospik_annesiii Sucukluyumurta11 benim oğlumda 15 aylık cnm bende 22 haftalık hamileyim ve sezeryanla doğum yaptım Zor günler beni bekliyor 😂😂
Momyboygirl Sucukluyumurta11 düşünmeden pıt geldi hemen 😂😂😂 şuan kızım 2 yaşında ve ben 34 haftalık hamileyim çok ağladım yapamam neden şimdi diye ama Allah dağına göre kar verirmiş ya eğer bikaç sene sonra olsaymış yapamaz mışım tam iş hayatına kendime adapte olucam derken çok zorlanacaktım ben biraz olacaksa birlikte olsuncuyum hem arkadaş hem bianda zorluğun üstesinden gelmek daha mantıklı
Senemasilberen Sucukluyumurta11 ikinci çocuk ilk doğduğu zamanlar çok çok zor yeni lohusa oluyorsun ilk çocuk sana bakıyor el kadar bebe sana bakıyor ama ikiside biraz büyğyğnce harika ötesi oluyor valla
Mimozacicegim Sucukluyumurta11 hiç düşünmüyordum. büyük oğlum 5 yaşındayken annem ve babamı kaybettim. Abilerim ve ablamla birbirimize okadar destek olup acımızı paylaştık ki, işte ozaman anladım kardeş kardeşe muhtaç. Öyle yaptım 2.çocugu şuan büyük 8 yaşında, küçük 27 aylık
Annesi23 Mimozacicegim sizce nasıl oldu 8 yıl sonra ikinci çocuğun olması? Daha kolay mı zor mu keşke daha önce olsaymış dediniz mi? İki kardeş iyi anlaşıyolar mı? Çok soru sordum ama bende hep 7 8 yaşına girsin öyle 2. Yapıcam diyorum merak ettim gerçekten 🤭
Eysar Sucukluyumurta11 doğumdan beş ay sonra yeniden hamile kaldım.kizim tedavi ile olldugu için hemen istedik
[silindi] Bety benim oğlumda 17 aylik ve aşırı huysuzlandi iştahı yok uyku sırasında çok sık uyaniyor sizde durumlar ne alemde🙄
Kayracim Bety zor günler yok ya korkmayın 1haftalık lohusa halimden bildiriyorum 😀ki ilk doğum da sezaryendı ertesi gün ev süpürecek kadar iyiken ikinci sezaryenda ölmediğime dua ettim 😀 buna rağmen iyi diyorum yani 😀 zaten ilk günler yalnız kalmazsınız ilgilenen olur sizinle evladınızlaaa.. belki de benim oğlum öyledir sadece çok öpmek dokunmak istiyor mesela bezini verir misin oğlum diyorum yok diyor tamam diyorum beraber alalım diyor sonra böyle bir şey var bizde 😀😀
Zeynebinannes Sucukluyumurta11 benim daha ilk bebeğim 48 günlük 🙄 ikinciyi hiç bebeğim yokken düşünüyordum😁 şuan kesinlikle düşünemiyorum çok gazlı ve reflüsü var. Gaz sancıları vs çabuk unutuluyormuş yazmışsınız gerçekten öyle olur mu 😒 hep böyle gidecek gibi geliyor insana 😀
Mom544154 Zeynebinannes benimki 18 aylık ilk üç ay mahvolduk gazdan. Çok ağlardı oğlum ben unutamıyorum sahsen o günleri. Aç gezdiğimi bilirim kucakta zıplatmaktan😖
Zeynebinannes Mom544154 şuna tam olarak dediğiniz gibiyim😁 aslında uyumak istiyor ama uyuyamıyor gazdan her gün uyandığımda bir gün daha geçti sabır diyorum telkin ediyorum kendimi 😞
esra_zumra47 Sucukluyumurta11 herhalde ben asla unutmammm belki de daha çektiğim için ya da daha yeni olduğu için 😂😂 1 ağlıyız
UraSsmom Sucukluyumurta11 O sezeryan acıları,gazlı uykusuz günler çabuk unutuluyormuş demekki Canım hamile kalınca hepsini bir bir hatırlıyosun yapma 😂 Oğlum 10 aylıkken 2. Bebeğimi öğrendim 1 ay sonra doğum yapıcam Yusuf Yusufum 😬
UraSsmom Bety Benim hep aklıma geliyo ya 😂 Bazen eşimle konuşuyoruz duygulanıyorum filan oğlumuz ne çabuk büyüdü abi olacak diyo ben de direkt ya ben çok korkuyorum diyorum. Olsun ben sana yardım ederim korkma diyo akıllım yanlış anlıyo beni 😂
Zeyno111 Sucukluyumurta11 Allah kolaylık versin 23 aylık oğlum aşırı hareketli ciddi aşırı 🤣hala düşünmüyorum ilerleyip zorlukları şu sendromları gördükçe insan düşünmeyi bırakıyor anı yaşıyormuş 😂
Minikprenses_1 Bizimkide 23aylik iki yaş sendromunda düşünmüyoruz ama Allah bilir tabi nasip😅 Şuan çok ilgi istiyor ikisi birden baya zor olur bu kreş dönemine gelirse anca