Ozgefe41 Selam hatunlar yeniyim ben bebeğim 2 buçuk aylık mama vs vermedim hiç şuan ihtiyacım var nasıl çoğalır
yasacmalamalo Ozgefe41 doktoruna sorup tabıkı bestlak damla kullanabılırsın canım ama mutlaka doktora danış doktor verdı bana artma oldu sütümde şükr irmik helvası ayran sütlaç bunlar da güzel süt yapıyor
Pelin05 Ozgefe41 su ve psikoloji canım gerisi biraz takviye sadece. Ama bestlak damla kullanmıştım ben çok iyi gelmişti bir de yeşil biber
Suhann Ozgefe41 hurma incir kuru yemiş sütlü tatlılar tabi bol bol su iç canım en çok su ve evde eğer kuru meyvelerden komposto yapabilirsen oda baya yararı oluyor ve dinlenme e dikkat et oda çok etkiliyor