Baharege Merhaba anneler. 3 aylık bebeğim var fakat sütüm azaldı. 3 lt su içiyorum ama fayda olmuyor yetmediği için ağlıyor mama vermek zorunda kalıyorum. Var mı öneriniz?
yasacmalamalo Baharege bestlak damla yı doktoruna sorup eğer uygun görürse kullan derim sonra irmik helvası sütlaç ayran bulgur pilavı bunlar süt yapıyor cnm
Renass01 Baharege kaynar diye birşey var trandyolda satılıyor şiddetle tavsiye ederim birde tereyaglı ince bulgurdan pilav sütün aktıgını göreceksiniz
Baharege yasacmalamalo çok teşekkür ederim. Damla dışında diğer herşeyi denedim ama nafile. Yani anlayamıyorum 1 ya da 1.5 saatte bir acıkıyor acaba sütüm o sürede neden birikmiyor. Diğer çocuklarımda çok iyiydi bunda az sütüm😔