Emine_kesici 2 aylık bebeğim var 2 gündür emmiyor 4 gündür kakasını yapmadı her şekile girdim emzirmek için ama tutmuyor benim durumumu yaşayanlar varmı mama almıyor sadece gece 15 dakika emiyor okadar oda uykulu olduğu için tüm gün aç 🥺🥺
yasacmalamalo Emine_kesici doktora gıdın derim mutlaka gazı vardır belki kakasını yapamadıgından da emmiyor olablr ya da ağzında pamukcuk olmus olblr mutlaka rahatsz eden bir sey vardır beklemeyın derim
Leylazra Emine_kesici Kakasını yapamıyorsa da ememez yavrum.Siz bir doktora götürün fitil verir büyük ihtimal ile.Ve benim doktorum soğuk sıkım zeytin Ya günde 3 kez çay kaşığı ile verin demişti çok faydasını gördüm.Mama vereceğim zamanda damlatıyorum mamasına.Doktorunuza danışın ama kabız olacak gibi olur ise verin.
biradamavisi Emine_kesici biberonla mı veriyorsunuz mamayı? Biberon meme reddi yapıyor ne yazık ki. Ama vazgeçmeyin ben arada hep yaşıyorum gittiği yere kadar emziricem..
Emine_kesici yasacmalamalo Bugün kakasını yaptı genelde emmiyor sütüm çok tazyikli geliyor oda rahatsız ediyor nasıl tazigi azaltabilirim
Emine_kesici yasacmalamalo Canı isteyince tutuyor memeyi istemeyince kesinlikle gerekirse tüm gün tutmuyor emzirme pozisyonunda bile tutsam kıyameti kopartiyo
Emine_kesici Leylazra Yagda verdim herşeyi yaptım bugün kendi kendine yaptı genede emmiyor sütüm çok tazyikli geliyor oda etkiliyor olabilir nasıl tazigi azaltabilirim
Temmuz2021 Emine_kesici memenizi sağmalısınız. Biraz sahdıktan sonra gögsünüz yumuşayacaktır, içinde süt az kalacagından rahat emer
Temmuz2021 Emine_kesici doyar merak etmeyin. Fazla sagmayın zaten. Sağdıgınız sütleri günde bir kere emzirdikten sonra biberonla verebilirsiniz