Merhaba kızlar oğlum 13 aylik olacak zaten istahsiz bi bebekti ama 1 yaşına girdikten sonra daha da arttı bu iştahsızlık. Hep meme emme derdinde ne yapacan bilmiyorum üstelik alerjisi var ve hala geçmedi bu alerji ne zaman geçecek bu iştahsızlık nasil geçecek kafayı yiycem. Kendi yemeklerimden veriyorum yemiyor ayrı yemej pişiriyor kendine yine yemiyor. Sütten kesmeyi bile düşünüyorum ama çok küçük napacam ben bi akil verin bana🙄