gizem161216 benim bebeğim de 4 buçuk aylık geçenler de aynı problemi yaşadık hapşırma öksürük ve mamayı içmeyi red ediyordu doktora götürdüm salgın olduğunu nezle olduğunu söyledi biz nebülizatör makinesi ile buhar verdik 1 hafta ve düzenli bir şekilde burnunu temizledik şuan iyi isterseniz bi doktora gösterin derim