Mom8763 Kızlar 1 hafta önce LG su arıtma cihazı taktırdık fakat sudan kireç gibi şeyler geliyor aradık mineral dedi geçmiyor tadı da kötü kokuyor Çeşme suyundan bir farkı yok siz de böyle bir sorun ile karşılaştınız mı içemiyoruz suyu
gozdesh Mom8763 bizde de arıtma takılı ama böyle bir sorunla karşılaşmadık garip uzun süre olmuş birde.
Balbocegi Mom8763 Suyu bardağa koyduğunuz da kabarcıklar var değil mi ? Eğer dediğim gibiyse bir hafta, on güne geçmesi lazım. Geçmezse zaten filtresin de problem vardır. Değişim isteyin. Ben 1,5 yıldır ihlasınkini kullanıyorum çoook memnunum.
Irmakefe Mom8763 Yok canım bizimki kırmızı 2.600 TL’ye taktirdik siz nekadara taktirdiniz bizmkiyle aynı degil
Irmakefe Mom8763 bide bizimkini taktılar dediler ki ilk suyunu akitin baya bı akıttık içmeyin akitin dediler zaten ilk sızıntı şeklinde aktı boşalttı ilk suyunu sonra normal akmaya baslayinca kapatın dediler bizde öyle yaptık ama çok memnunuz
Balbocegi Mom8763 filtreler her değiştiğin de bizde de oluyor bir hafta kadar ama koku vs yok. Sonra geçiyor. Geçmiyorsa müşteri hizmetleri ile görüşün gelip baksınlar