Ya hanımlar 8 haftalık gebeyim sürekli vajinamim sağ tarafında ağrı var sık idrarar çıkma tam yapamama doktor ilaç verdi kullandım test verdik normal bir şey yok dedi ama hala ağrım var ve hala aynı şikâyetlerim var sinirim çok bozuluyor yine gidicem doktora yaa🥺🥺🥺