Canim tam 1 yaş dönemi 1 ay kadar iştahsızlık yaşadık, üstelik benim oğlum obur bir bebekti normalde. Ama birden geçti. Size tavsiyem, bebeğiniz acıksın. Ara ara ağzına bir şey vermeyin, mesela uyanıp mamasını yedikten sonra 1 buçuk 2 saate acıkmaz (eğer ayına göre doğacağı ölçekte mama veriyorsanız). 3 saat sonra kahvalti deneyin derim. Ama endişe duymayın eğer normalde yiyen bir bebekse şöyle 13 ayı geçince tekrar eski haline dönecektir. Yalnız 14. Ayda bir atak var 35 gün süren, tıpkı 4. Ay atağı gibi uykuları mahvediyor. Rabbim sabır versin. Biz şuan 1 buçuk yaşındayız, pek cok konuda rahatladım, sadece git git kurcalayıcılıkları artıyor, daha cok peşinde olmak gerekiyor. Yani size demem o ki şöyle bir 6 ay sonra biraz daha rayına oturacak her şey inşallah🙏