Arkadaşlar oglum geçen hafta salıdan beri özellikle emdikten sonra gıcık öksürüğü gibi oksuruyordu.2 gecedirde yarım saate yakın öksürük krizine giriyor hatta önceki gece bayağı bir küstü.Resmen moraryordu.Doktorumuza bugun aksama randevu alabildim.Internetten biraz araştırdım krup rahatsızlığı olabileceği yaziyordu.Acaba başına gelen varmi?Bu arada bebegim 15 aylik ve gündüzleri gayet iyi bir sıkıntı yok.