edosko Hanımlar merhaba kızım 10 buçuk aylık ,hep emdi,1 aydır çalışmaya başladım ,eskiden sağınca 80-90 ml çıkardı,şimdi 50 zor çıkıyor,bugün iki göğüsten 35 çıktı,bitiyor mu ,neden böyle oldu,bu aylarda bu kadar azalır mı,tekrar arttırabilir miyim🥺🥺
4bilge12 edosko belli zamandan sonra makine boşaltamıyor memeyi. Kızım ek gıdaya geçtiğinde pürelerini açmak için süt sağmak istemiştim. 20-30 ml anca çıkmıştı. Çünkü çekim gücü gerçekten az gelmişti. Bebek gibi güçlü çekemiyor makinalar. Önemli olan bebeğiniz emerken çıkardığı yutkunma sesi demişti doktorumuz b
es94 edosko beslenmenize dikkat ediyormusunuz süt arttiran gida ya da caylari tuketin bence hemen etki eder
edosko 4bilge12 Emerken yutkunuyor çektiğini hissediyorum,ama sağınca çok az,teşekkür ederim takmayayım kafaya o zaman
4bilge12 edosko kesinlikle takmayın. Çünkü bebişler hızlı boşaltmayı hemen öğreniyorlar. Ayrıca eğer iş yerinde sağım yapıyorsanız loş bir ortamda ve sağdığınız biberon kısmını örterek deneyin. Bakmazsanız eminim psikolojik olarak rahat hissettiğiniz için daha çok süt gelecektir.
edosko 4bilge12 İşyerinde sağmıyorum öğleleri eve geliyorum ,ama sağarken deneyeyim inşallah artar benim de😍😍