Balyanak_annesi Isınmanın bir şekilde yolu var ama sıcak öyle değil evde klima açarsın dışarı çıkınca alev topu vurur yüzüne 12 sene izmir 4 senede iskenderun arada memleketime kaçıyorum ısparta’ya yoksa yaşanmıyor sıcakta
Kbrozmn Antalya sıcak hem de çok sıcak 😬 nemi çok oluyor buranın açıkçası ege daha güzel akdenizli olarak bunu söylüyorum😀
NunuDudu Albertosss Balıkesir in ilçeleri Burhaniye Edremit akçay. Kışın çok soğuk olmaz yazın çok aşırı sıcak olmaz havası tertemiz denizi güzel. Abimler yaşadı Burhaniye de çok güzel yerler çok.