Merhaba kızlar 4 ay 25 günlük bebeğim 3-4 dk anca emiyor sadece gece çok güzel emiyor uyurken.
Bezini ıslatıyor ama çok ağır olmuyor tabi 3-4 saatte sarı çizgi tamamen mavi oluyor ama ağır olmuyor doyuyor mu acaba manada denedim almadı sadece anne sütü ile besleniyor