Merhaba anneler bebeğim 1 ay 22 günlük fakat aşırı derecede gazı var doktora gittiğimizde bebeğim de laktoz intoreansı olduğunu söyledi fakat hiç bir test yapmadı babada süt ürünlerini yasakladı bnde başka doktora götürdüm normal gaz kolik olduğunu söyledi fakat kafam karışık ve iki doktorun verdiği damlalarda fayda etmiyor ne yapmam lazım gaz sorunu için