irem5241 Kızlar bebeğim 2ay 20 günlük son 1 haftadır sütüm su gibi geliyor meme ucum hiç olmadığı için hep sağarak veriyorum o yüzden görebiliyorum bu normal mi yediklerimle mi alakalı bebeğim zayıflar mı yardımcı olursanız sevinirim
Merve-34 irem5241 canım normalde ilk başlarda rengi biraz değişik ama zaman geçtikçe rengi biraz daha saydamlaşıyor bende sağdığım için biliyorum kalitesi değişmez ha çok yağlı olamayabilir bazı annelerin sütleri daha az yağlı olur bebeğim doyuyorsa sorun yoktur
uyus irem5241 Merhaba canım dün akşam aynı soruyu ben yeğenime sordum oda sagarak vermişti.bende sagıyorum.bana gore bebegim zayıfladı gibi geliyor.Ama normelmiş anne sutü %80 suymuş zaten.
irem5241 Annelerimizde vardır ya sütün mü acı sütün mü yaramıyor diye yorumlar ondan dolayı bebeğim kilo almaz gelişmez endişesini kendimde arıyorum