Tanemm bende de oldu aynı zamanlarda. O aylar da genelde hep oluyor ben sürekli değil sadece çığlık çığlığa ağlayıp kafasını asla yaklaştırmadığında mama verdim o da 2-3 seferdir. Zorlayın istemeyince bırakıp 5 dk sonra tekrar verin az da olsa aldığı kadar. benimki iki hafta sonra dönmüştü. Gerçi artık eskisi gibi verimli emmiyor etrafa ilgisi olduğundan oyun yapıyor bu da çok normalmiş