ipekkara Merhaba anneler ikiz bebeğim var ve alt değiştirmelerim sık oluyo ve doğumdan beri inanılmaz bel ağrılarım oluyo alt değşştirme masası almadım koltuk üstüne yada yerde falan değiştiriyorum alt değiştirme masası kullanan varmı faydalı sizce ? -
KaSeAy ipekkara İlk 1-2 ay ben de keşke alsaydm dedim ama yer alanı dar oldugu için almadım. Ama suan iyi ki almamısım diyorm 4.5 aylık 24 saatte 5 bez falan degiştiriyorm. Bide bel agrısı ilk zmaanlar cok oluyo sonra geçiyo gerek yok o yzden bence:) ama sizin ikiz oldugu için siz bilirsinz yine de yerinz varsa alın
gulsenkonakli ipekkara 5. Aydan sonra çok zor olur orada değiştirmek kaçış ve atlama istekleri sebebiyle, yatağın üstünde oturarak değiştirmekte çare buldum ben, bizim de park yatağa monte alt değiştirme aparatı vardı ama hiç kullanmadım
seldaselda28 ipekkara gereksiz .😂😂😂5.aydan beri bezini zorla alıyorum şu an 8 aylik koltukta bile almak imkansiz sadece yerde alabiliyorim onda da bin bir zahmetle sürekli kaçıyor dönüyor.
bebisimbenm ipekkara bende cok istedim ama bir turlu nasip olmadi ama duvara monte edilen cok pratik modeller var resim yuklemeyi bilmiyorum kapaninca da incecik bisey oluyor pinterestten bakmistim.. bel agrin varsa bence almalisin cok ise yarar ..