Kizlar hangisini kullaniyorsunuz ? Ve neden ? Kizima mama alicam ama bi onceki emin degilim mamadan mi cunku diste cikariyo. Cok agliyordu sebepsiz gaz yapti biraz ve kakasini hergun yaparken 2 3 gune bire cikardi. Ve birde kustu surekli mama ictiginde. 7 aylik su an