tufey2017 kuzim gorumcemin oglu 3 yasinda ve inan bana ne goz temasi ne isme seslenince bak ne de kelime vardi daha yeni 10 20 kelimesi vardir ve anlasilmiyor ne dedigi asla yasitlariyla ilgilenmez hic briimizi umursamaz doktor uyaran eksikligi demis dusun ki boylr agir ama uyaran eksikligi demis ve tv kestikten bir hafta sonra cocuk kendinegeldi reset atildi resmen bence hicc uzulme bunlar robot degil benim esim hala 5 6 kere seslenince bakar ama gayette zeki akli baska seylere calisiyodur sen ustune dus surekli soru sor durmadan bak bu su diye tanit inan bana hemen yaomasa bir kac gune belli olur aklina takiliyosa bi doktorada gotur ama illa bu ay sunu yaoacak diye cocuklarimizi sadece boguyoruz