Ayazinannesiseyda Hayırlı olsun 🥰ben de 4 buçuk aylıkken yaptırmıştım öyle . Merak etmeyin benim beklediğimden daha iyi geçip iyileşti . Yapılan tavsiyeler doktora göre değişiyor gördüğüm , o size söyleyecektir. Ben ne bardak koydum ne de suya oturttum falan . İlk gece fitil , iki kere de krem sürdüm verdiği , bezin içinde kendi kendine iyileşti . İlk gün yatana kadar çok ağladı ama ertesi güne hiçbir şey yokmuş gibi devam etti .