2lokummannesiii owli ve kitikate hiç terletmiyor onlarada bakabilirsiniz
Dün kidzee markasından sipariş verdim 1.5 tog ama bizim ev soğuk oluyor, geçenlerde 22 dereceyi gördü odası kışın nasıl olur muamma
bakalım memnun kalan çok kişi vardı deneyip göreceğim bende