Prenses-annesi1 Günümüz bugün emmiyo kızım artık bıraktık ama benim göğüslerimde ne bi sertlik ne bişey daha sonra mı olucak sertlik ağrı sızı falan yoksa olmadan böyle gidicek mi?
ElAta Prenses-annesi1 benim hiç olmadı ağrı sızı sertlik öyle bitti gitti inşallah sizin de öyle olur 🌸
Prenses-annesi1 ElAta ay inşallah 3.gün bugün daha bi değişiklik yok mastit olıyomuş bazılarında ağrıyormuş falan uğraşmam öyle şeylerle inşallah