Bende bi doktora gittim tabi tabi hemen yapabilirsin spor dedi ama başka biri en az iki ay diyor e bende artk tombikliğe dayanamıyorum bi yerden başlayasım var eşimde bebiş 6aylk olsn diyor 😄😄 zaten bende şu an boğazımı çok tutamıyorum emzirdiğim icin sanırım bi diyetisyenle konuştum 3 ay sonra başlatıyorm diyor başka biri devlet de çalışan 6aydan önce diyet listesi yazmam diyor 😏artk hayırlısı..