Hem de delta mutasyonu ne güzel olmadım diyordum ama kaptım sonunda biontec aşılı olduğum halde okulda çok fazla virüslü var ama bildirilmiyor . Müdür test verdiğim için bana çok kızdı böyle bir şey olabilir mi yaa sağlığımız bu kadar önemsiz mi ??? En kötüsü de kızım çok ama çok kötü gece uyumadı şu an durumu çok ağır hastahanedeyiz güzel annelerim beni boş verin lütfen kızıma dua edin Allah şifa versin yavruma 🤲