Meryemmtemev efe_cigdem emzik vermeyi deneseniz bebeginiz cok kücük emme refleksini tatmin etmesi lazım sizide emmiyormuş o yzden biberonu emmek istemesi cok normal doymamasıyla alakası oldugunu düşünmüyorum ben gnde bir defa emzirdirden sonra 30 cc veriyorum kızıma 22 gnlk onu bile kusuyor bitiremedigi oluyo
AselG efe_cigdem çok benim bebeğim 2 aylım 2-3 saatte bi 60 cc içiyor bazen artıyor ama bu kadar değil
Mrv_aselmeva1 efe_cigdem benim bebegimde 19 günlük sütüm az yetmiyor mamada veriyorum önce emziriyorum yetmeyincede 30 cc veriyorum bazen 40 50 cc ama siz cok veriyorsunuz mamayı kabız olabilir dikkat edin
Kurabiyem efe_cigdem çok veriyorsunuz çocuğunuzun midesini genişletmeyin bence. Ayrıca doktorunuz sağarak verdiğinizi bilse mamaya başlatmazdı ki. Tamam Bazı doktorlar mama bağımlısı gibi davranıyor ama hiç bir doktor bir haftada bu kadar kilo alan bir bebeğe ekstra mama ver demez. Anne sütü verin yeter bence de. Yenidoğan bebeklerin bildiği tek şey emmek. Mesela Benim oğlum da gaz sıkıntısından sürekli emmek istiyordu.
Umayumayumay efe_cigdem kız 18 günlüğe 100 cc çok. Kusmuyor mu? Doktor ilk bir ay için 30-60 cc ver diyorlar
Ladyofdark Benim oğlum 4 aylık 2 saatte bir 90 veriyorum. Bence ya gazi var ya uykusu açlıktan ağlaması imkansız gibi geldi bana.
Minikprensannesi efe_cigdem kusmuyorsa sorun yok oglum 120 cc anne sütü içiyordu kusmuyordu şimdi hiç bişey içmez
ZBHaras efe_cigdem cnm mamaların üstünde haftasına göre ölçek var 18 güne 100 ml çok biz 28 gün olduk 90 ml yeni geçtik
Bircegeldi efe_cigdem kızım 2 aylık sütüm az olduğu için mama veriyorum, doktorumuz kilosu x2 demişti mama ölçüsü için ama hiç öyle yapmadım açıkcası, aylık kilo alımı standart Aralık’ta olduğu için hala 60-70 cc veriyorum çok fazla 100 cc mama
Zafley efe_cigdem aynı durumu bende yaşadım küçücüktü daha ne kadar versem o kadar içiyordu. Doymadığından değildir 18günlük bebeğe saatte 100cc yeterde artar bile gazı olabilir benim bebeğimin gazı vardı ne yaparsam yapayım ağlıyordu. 1haftada 600gr da çok obez olur mama vermeyin sütünüz yeterli memeyi tutturmak için destek alın bence oğlum 1ayın sonunda doğru düzgün emmeye başladı geç değil vazgeçmeyin
efe_cigdem Zafley çok teşekkürler güzel anlatmışsınız 😊😊inşallah ener eme süt var ama emmiyo ağzına bile almıyor başkasının memesini alıyor benim göğsüm büyük ıcı küçük ondanmı acaba