Merhaba anneler,bebegim 5 aylik uzerini cok actigi icin uyku tulumu arayisina girdim. Evimiz 3 cephe acik oldugu icin cok soguk oluyor isinmasi sikinti oluyor ama yatak odamiz kucucuk ve besik petegin yaninda yani isinir diye dusunuyorum bu odada ilk defa bu kis petek yanacak. 2.7 tog degeri owli tulum almak istedim en iyisi sanirim owliymis ama oda 1 yastan basliyo. Kizimin ayina uygun owliler 0.5 tog onlarda bizim ev icin yetersiz kalir. Varmi boyle iyi bir marka bildiginiz yada deneyimlediginiz acaba