neredenbileceksinizz Kızlar bebeğimin burnunu aspiratörle temizlerken burnu kanadı. Akmadı sanırım 1 2 damla kanadı. Ama ben çok üzüldüm damara mı gelmiştir acaba🥺
TheBaby neredenbileceksinizz Sert davranmışsınızdır. Çok hafif çekmeniz gerek. Öncesinde ise serum fizyolojik kullanmalısınız. Sonra aspiratör. Bu zararlar tehlikeli olur tekrarlanırsa internette kullanımlarda yazıyor zaten bu uyarılar.
NaimeYilmaz neredenbileceksinizz Bir şey olmaz endişe etmeyin🙏 Hafif bir yere bile vursa olabilecek bir şey bu.
neredenbileceksinizz TheBaby öncesinde serum fizyolojik kullandım. Biraz bekledim ama bebeğim asla sevmiyor burnunu ellememi. O yüzden çok kımıldadı belki zarar vermişimdir burnuna. Açmasam da rahat edemiyor uykudan kıvranıyor ama burnu tıkalı olduğu için uyuyamıyor.
neredenbileceksinizz NaimeYilmaz çok teşekkür ederim şuan iyi akmadı bile ama ana yüreği sızladı içim