2 gün önce biontech ikinci dozu oldum bende kol ağrısı halsizlik ve vücut ağrısı başladı dün. 40 günlük bebeğim var emziriyorum ama 2 gündür bebeğim çok huysuz uyumak istemiyor ağlıyor huysuzluk ediyor. Acaba benim aşı sonrası yaşadığım yan etki onu etkilemiş olabilir mi bizim gibi olan var mı aranızda 😔