Ağla agla artık o kadar tukendim ki büyüdükçe duzeliyordu hani üç ay olsun yok dördüncü ay atağı geçsin hiç biseyin duzeldigi yok artık çok yiprandim beşiğinde uyuyan çocuk beşiğinde uyumaz oldu uyutmak resmen işkence. Uyuduğu süre boyunca da başında durmam gerekiyor asla hiç bı şey yapamıyorum kapana kısılmış gibi hissediyorum çok bıktım