Serene Ed71 biz bebeğimin reflüsü olduğu için doktorumuzun önerisiyle 3.ayda başladık.ama bebek yastığı değil,bizim yetişkinlerin kullandığı yastıklardan ve belden yukarı komple yastıkta olacak şekilde.
Prensim_2405 Ed71 benim oglumda 1 yasında bu zmana kadar kullanmadım 2 yaşına kadar düşünmüyorum da canım