Dün akşam teste gittim (karantina 13.gün) testim yine pozitif çıktı bugün son gün ne olcak şimdi karantina bitiyor ama sonuç hala pozitif. Basına gelen böyle bir durumu duyan arkadaşlar var mı. Neden negatife dönmüyor ve ben şimdi karantina bitti diye dışarı çıksam ya birine bulastirirsam