Bekonun 3 programlı makinamı 3 buçuk yıldır kullanıyorm hiç bi sorun yoktu, bir kaç gündür geç çalışıyo yıkanıyo gibi görünüyo ama yıkamazmış , tableti falan almıyo .
Bu konuda bilgisi olan var mı ? Sorun ne olabilir?
garantisine bakamadm daha garantisi geçince yetkili servis para alır mı ?