Hiç güzel bir gece uykumuz yok sabaha kadar kırk kere kalkıyor emmedende uyumuyor. Bu durum düzelecek mi gerçekten inanamıyorum. Ek gıda desen emdiği için o da istemiyor. Ben bi taraftan ağzına koyuyorum o diğer taraftan çıkarıyor. Daha dişi patlamadı bu arada ama yakında patlar gibi. Ama diş değil bu huysuzlukları sanki kendi huyu olacak gibi geliyor 😂 var mı bu durumdan sağ salim sıyrılan