kubralyaa 10 aylık bebeğimin testi pozitif çıktı, başına gelen var mı? Tedavi süreci nasıl olucak? Henüz bizim için filyasyon ekibi gelmedi. Kızım zaten çok zayıf bir bebek 7 kilo, çok endişeliyim
kubralyaa kubralyaa Bulunduğumuz yer tamamen kırmızı harita, ben de hiç belirti yok ama eşim de biras rahatsız
Ogulcan kubralyaa çok geçmiş olsun canım bebeğine ilaç vermezler ateşi çıkınca carpol verirsin yetişkinlere ilaç veriyorlar canım
kubralyaa Alyannesi Ateşi 39 dereceydi ve çok huysuzdu. Başka hiçbir belirti olmadı. Havale geçirirse diye endişelendim test yapıldı pozitif çıktı
alyaerva1995 kubralyaa canım telaş yaptıkça bebeğin kötü olur sen sakin olmaya çalış görümcemin bebeği daha 1 aylıkken pozitif çıktı ateşini kontrol et maalesef ona göre ilaç vermiyorlar ama onlar daha kolay atlatıyor hiç korkma Allah’ın izniyle hiç bisey olmaz evde maskeyle gezin ama ondan sana geri senden ona gecmesin o şekilde atlattılar. Rabbim şifanızı versin insallah