çarş günü aşı yapılmıstı 2 aylık ası sonra o gun atesımız oldu ertesı gun bn grip gbı oldum bogzlarım acıdı ev soguktu bıraz ondan sanırım ama ilk eşim olmustu ara ara gecıyor gbı oldu ama kızımda biraz burun akıntısı biraz oksuruk basldı bugun de hırıltısı var asıdan beri beslenme duzeni degıstı ondan once gunduz uyumaz aksam uyurdu smdi gunduz de aksam da biraz uyuyup kalkıyor kızım ama sorum şu acaba corona olmus muyuzdur dün geceden beri emmiyor kzıım pek uyuyor az emiyor sizce nedendir yaşayan var mı doktora götrsem mi ki artarsa gelin demıstı ama