Kızlar artık yoruldum bu kadar erken uyanmakta. Bebişim yenidoğdugunda 3te uyanıp uyumazdı. Sonra 5e çektik. Bi ara 6da uyanırdı ona razıydım . Şimdi 5 ay 20 günlük 5te uyanıyor ve ben işe başlıyacam yakında . Sırf uykumu almak için gece o uyuduğu için uyumaya çalışıyorum. Kendime eşime hiç vakit ayıramıyorum. Ruh gibi yaşıyorum uykusuzluktan. Buna çözüm bulan var mı ne olur bırı yardımcı olsun :(